Update

 
Hallå!
Nu var det längesen jag kikade in här, men here we go again.
Dagarna fylls som vanligt utav jobb, men numera så har jag bara mitt egna företag. Den 15e november så gjorde jag min sista anställningsdag på hotellet och det var en så konstig känsla. Det är så konstigt nu att liksom själv bestämma hur jag ska jobba och lägga upp mitt arbete, men det känns riktigt bra! Jag kommer fortfarande jobba lite extrapass och så, men största fokus är på företaget.
 
Annars så försöker jag också ta till vara på dagarna och hitta på roliga saker när jag är ledig.
Just i nuläget så sitter jag och kollar på youtube och sedan så tänkte jag faktiskt köra ett litet träningspass. Jag försöker att få in lite promenader och nån slags träning då och då, men ibland är jag för lat och ibland så hinner jag bara inte. Men idag har jag tid och tänkte att det passar ju bra, man mår ju verkligen så bra av träning och promenader.
Måste ju bara få passa på att nämna de också - trots inte så jättestor skillnad på träningsfronten så har jag lyckats gå ner 10,5 kg!! Första delmålet för mig har varit -10 kg och nu är jag där. Det känns helt otroligt och det beror mestadels på kosten, jag äter mindre och nyttigare. Detta har jag lyckats med sen i januari, så nästan 1 år har det tagit. Först så känner jag bara: fyfan så dåligt gjort, jag borde kunnat gå ner mer än så? Men sen försöker jag tänka att det är väl skitsamma - jag är bara nöjd över att kunna ha bli av med lite extrakilon och då får det faktiskt hellre ta längre tid och att man lyckas hålla i dom bra vanorna än att allting går snabbt och sedan så är man tillbaka till dåliga vanor.
 
Anyway, nu har ni fått en liten uppdatering om mitt liv och jag hoppas allting är bra med er, så hörs vi sen nån gång. pusshej!
jessicas | |
#1 - - Emma Engström:

HUR fin är inte du?! Kan tänka mig att det har varit en omställning att ha gått från en "trygghet" till något helt nytt som eget företag! Men ALL lycka vännen, så himla roligt!! <3

#2 - - Carolina:

Spännande med eget företag! Jag håller alla tummar och tår att det kommer att gå bra :D

Upp