2/10

Dessa naglar har jag just nu, måste säga att jag älskar kombon!
 
Hejsan!
Hur står det till med er såhär mitt i veckan?
Med mig så är det helt okej, jag började dock min vecka med att vara sjuk. Vaknade tidigt på måndagmorgonen och hade feberfrossa, panikångest och feber. Inte den roligaste starten på denna vecka,så jag har mest sovit. Nu så mår jag lite bättre och imorgon så ska jag tillbaka till jobbet igen.
Jobbar då torsdag och fredag o sedan så är det helg för mig. Känns bra med en mjukstart.
I helgen så har jag lite roligheter att se fram emot. På fredag så ska vi ut och äta, jag och några tjejer för att fira Emelia som fyllde år i lördags. Sedan så åker jag och Maja till Umeå på lördag då vi ska tatuera oss! Börjar bli nervös nu, även fast jag gjort det förr och vet att jag klarar de, men nervositeten kommer ändå haha. På kvällen så vankas det festligheter för att fortsätta fira Emelia, så det blir kul! Söndagen lär bli lugn, bara ladda upp för en ny arbetsvecka haha.
Kommer uppdatera mera sen, visa tatueringen och det kommer även komma upp ett inlägg med lite bilder från Malta resan, bara jag lyckas ladda upp dom på datorn (verkar vara nåt knas med överföringen...).
 
Ni får ha det så bra så länge, så hörs vi. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Carolina:

Usch för panikångest, skönt att höra att det känns bättre!
Vad roligt att få tatuera dig i helgen, något jag är väldigt intresserad utav att göra jag med :D

#2 - - Emma Engström:

Men herregud vilka naglar!! WOW så himla fina alltså <3

Upp