Tatuering nr 5

I lördags så var det ju dags, då åkte jag och min kusin till Umeå för att tatuera oss.
Jag har ju tatuerat mig tidigare men var ändå nervös, mest för att jag är så sjukt nålrädd men också för att jag denna gång hade ett större motiv med skuggning också, vilket betyder längre tid under nålen och skuggning har jag inte känt på förut.
Men det gick superbra, tog ungefär 1,5 timme. Jag har insett att jag kanske inte har så låg smärttröskel ändå, för jag tycker verkligen inte det är så farligt att tatuera sig. Klart det känns, men det går bra. Och skuggningen tyckte jag typ var skön haha, folk tycker jag är knäpp som säger de.
 
 
Men här ser ni resultatet iaf! Blev en lotusblomma i mandalastil och jag är så sjuuukt nöjd.
 
 
 
Anledningen varför jag valde en lotusblomma kan ni läsa här ovan.
Jag såg detta om lotusblommor och kände mig träffad, sen så är den ju verkligen superfin också så det blev ett enkelt val.
Alla tatueringar jag har har ju någon slags betydelse för mig. Det känns bra också att inte bara ha något fint på kroppen utan även något betydelsefullt <3
jessicas | |
#1 - - Jessica Högberg:

Snygg tatuering och fint budskap, kan vi få se övriga tatueringar??

#2 - - Emma Engström:

WOW så himla fin! Lotusblommor är så galet vackra verkligen <3 KRAM

#3 - - Carolina:

Men åh så fin den blev och vad skönt att det gick bra. Aldrig tatuerat mig men hört att skuggningen ska kännas. Min bror har en enorm tatuering och där skuggade han en hel del och han sade att det sved en hel del. Kanske även beror på vart man kanske har den, men åh vad jag skulle vilja tatuera mig!! :D <3

Upp