22/9

 
 
Men alltså HEJ på er!
Det var längesen man var in här (börjar gå längre o längre tid mellan uppdateringarna tyvärr). 
Var tvungen att kolla mitt senaste inlägg för att försöka komma på vad som ens hänt senaste tiden. Men det är väl lite som vanligt - jag jobbar på och umgås med vänner o familjen däremellan.
En sak som jag inte ens vet om jag nämnde innan jag åkte var att jag har varit en vecka utomlands. Vi åkte en vecka till Malta, jag, min moster, ena kusinen, ena brorsan & syrran. Där blev det mestadels sol och bad o ladda upp batterierna, det var så härligt! Enda jobbiga var att jag brände sönder ryggen första dagen (det var sjukt varmt hela veckan!), så första dagarna var riktigt pain för mig. Men i övrigt så var det bara härligt och vi bodde i en hur fin lägenhet som helst och bara njöt.
 
Något annat som hänt är att jag sagt upp mig från min tjänst på hotellet där jag har jobbat i drygt 7 år. Det känns så sjukt att jag ska sluta där, jag menar det har ju varit min vardag så pass länge?? Känner redan nu att jag kommer sakna alla mina arbetskollegor där som tusan! Men kommer förmodligen bli något extrapass där ändå och om inte annat så kommer jag fara dit och hälsa på. Så lätt blir dom inte av med mig haha.
 
Jobbet på salongen rullar på, är en lite lugnare period nu men snart så börjar ju perioden då alla vill ha jul- och nyårsnaglar så då blir det nog hektist. Men ser fram emot det, älskar ju verkligen detta! Innan jag började min nagelutbildning så var jag ju rädd för att jag skulle bli less, men det är jag då inte ens i närheten av. Snarare tvärtom, vill bara göra mer o mer naglar haha! 
Ska sluta babbla på nu och verkligen försöka bli lite bättre på uppdatering iaf. 
Hoppas ni mår bra, så hörs vi. pusshej!
jessicas | |
Upp