5/2

 
Hej på er!
Hur är det med er denna onsdag? Med mig så är det väl egentligen bra, men är så sjukt trött. Kunde verkligen inte somna igår kväll och när jag till slut lyckades somna så vaknade jag flera gånger under natten och hade även en massa konstiga drömmar. Så jag var helt slut när jag steg upp imorse, verkligen inte den känsla man vill ha på morgonen... Jag hoppas bara att jag får sova bättre inatt!
I nuläget så sitter jag på salongen, har varit här sen 8.30 imorse. Var inne lite tidigare idag än jag brukar, då jag skulle förbereda lite inför min första kund.
Arbetsdagen har i övrigt gått bra, det är bara nu som jag börjar känna mig sjukt seg. Så blir inte så mycket mer jobb nu, utan jag ska strax börja avrunda dagen och åka hemåt.
Uppdaterar er sen om min födelsedagshelg, pusshej!
vardagligt | |
Upp