Min födelsedagshelg

Japp, nu tänkte jag berätta lite om min födelsedagshelg som har passerat.
Jag fyllde ju år den 1a februari och eftersom att det i år var en lördag så tänkte jag att då kör jag en födelsedagsfest den kvällen.
 
Fredagen var lugn för mig, skrev och grattade min lillebror som alltså fyller år en dag före mig. Hade egentligen planer på kvällen, men dom blev inställda. Så jag städade lägenheten och förberedde lite för lördagen. Satte om löshåret (eller okej, Fanny som jag jobbar med gjorde det) och busade mig på kvällen, så kunde man vakna upp fräsch på lördagen.
Lördagen kom och jag fick otroligt många grattishälsningar. Det är inte så att jag förväntar mig att alla ska säga grattis, men blev såklart väldigt glad när man ändå fick en massa meddelanden och telefonsamtal.
Anyway, dagen var rätt så lugn i övrigt. Vid 14 tiden så kom Linnea till mig, då vi hade bestämt att hon skulle hjälpa mig pynta, göra bål och sedan göra sig klar hos mig. Trots att jag fyllde 25 så tycker jag att det är kul att pynta, ha partyhattar osv haha. 
 
 
Hittade en massa roligt partypynt på Partykungen! Tog inte kort på allt, men det var även fler ballonger, lysande sugrör & glowsticks + ballonger där det stod "PARTY".
Vi gjorde iaf klart det mesta innan vi började fixa till oss för kvällen. När vi var klara så beställde vi mat, Linnea blåste upp ballongerna och så fixade vi bålen.
 
 
Efter ett tag så började gästerna droppa in och vi blev ganska många till slut. Så himla kul att folk ville komma och jag fick fina presenter också. Vi började ju festa hos mig och sedan så drog vi vidare på krogen för att dansa och ha kul!
Jag hade verkligen en så himla trevlig kväll och är som sagt så glad att folk ville komma. Det blev en toppenbra födelsedag!
Söndagen blev lugn, var inte bakis men trött. Så en helt perfekt födelsedagshelg måste jag säga att jag haft och jag är så tacksam!
 
härliga häng | |
Upp