"When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. When you feel so tired but you can´t sleep, stuck in reverse."

 
Det är fasen ett under att jag är vaken nu haha. Jag är så trött och borde egentligen ha lagt mig för ett tag sen men som vanligt så fastna jag med annat.
Denna vecka har varit sjukt jobbig, rent sömnmässigt. Har verkligen haft problem att somna varje natt, har somnat runt kl. 3-4 tiden på morgonen och så ska man upp tidigt på de. Jag ska försöka bli bättre på att ta min sömnmedicin och hoppas på att få ordning på sömnen.
Igår så var jag iaf ledig och då stod en heldag i stallet på schemat. Min syster och hennes skola hade friluftsdag och hon hade valt att fara o rida. Så jag kom till stallet vid klockan 10 ungefär, gick direkt in och klappade typ alla hästar haha. Sedan så var det dags för dom att göra i ordning den hästen som dom skulle rida. Det var så himla kul att få vara där, återuppleva gamla barndomsminnen och mysa med hästarna. Fick hjälpa syrran att göra i ordning hästen och sedan så fick jag även vara med i manegen och leda dom.
När dom hade ridit klart så sadlade vi av och sedan var vi kvar i stallet en stund för att klappa och mysa med hästarna lite till. Att pussa på en mjuk mule kan ju vara det bästa som finns!
Jag skjutsade hem Sandra och åkte tillbaka till stan igen efter att ha pratat lite med mamma också. På kvällen så träffade jag Hanna en sväng och sedan så var det läggdags. Hade en helt perfekt torsdag!
 
Idag så har jag jobbat och var klar på salongen vid kl. 16 ungefär, så då for jag hem en stund. Senare så hämtade jag upp Maja, då vi hade bestämt att vi skulle på Solbacken. Vi gick först på Rusta en sväng och sedan in på systemet för att handla lite inför imorgon, då Maja ska ha fest i sin nya lägenhet. Efter Solbacken så åkte vi till Donken och köpte middag, sedan hem till Maja. Jag passade på att lämna min alkohol hos henne och se hennes lägenhet och oj så himla fint hon redan har fått det! 
Alright, nu måste jag försöka avrunda denna kväll. Jag ska BUSa mig och sedan hoppa i säng så man orkar med morgondagen. Ha det så bra, så hörs vi när vi hörs hehe. pusshej!
vardagligt | |
Upp