Lördag

Mina älsklingar!
 
Hejsan, är allting bra med er? Med mig så är det helt okej.
Både igår och idag har varit lugna dagar för mig. Gårdagen bestod dock mestadels av städning. Hade tvättid mellan kl. 7 - 12, så startade med att springa fram och tillbaka till tvättstugan. Åkte sedan och handlade lite och käkade lunch framför serier.
Sedan var det bara att ta tag i städningen. Behövde verkligen bli en storstädning av lägenheten och det blev de! Passade också på att stöka undan julen, det var också skönt. Älskar ju julen men när den är över så vill jag bara få undan allt.
Kvällen blev lugn, fick besök och då blev det filmmys bara. 
Denna dag har som sagt också varit lugn, har mest bara legat i soffan.
 
Just ja! Igår så köpte jag också en stor glasburk som jag tänkte göra till en minnesburk. Har sett tips om det och efter att jag har försökt sätta ihop en resumé på 2019 så inser jag att jag behöver ju de haha. Mitt minne är inte så jättebra alltid haha, så tänker att det kan vara en kul grej. Jag tänkte då att så fort något kul eller positivt händer under detta år, så ska jag skriva upp det och lägga i denna burk. Både små och stora saker. Hoppas på att jag kommer komma ihåg att göra detta och orka det under hela året hehe. Tänker att det kan bli kul att läsa igenom sen när året är slut och då kommer man ihåg också vad som hänt. Tips till er också!
 
Nej, nu ska jag kika på lite youtubevideos och fortsätta med årsresumén så hörs vi sen. pusshej!
vardagligt | |
Upp