När livet vänder

 
 
Godkväll på er!
Som rubriken lyder - helt plötsligt så vänder livet, från botten och börjar gå mot det bättre.
Ni som känner mig och har följt mig vet att jag har mått dåligt ett tag och kämpar med depression och generaliserat ångestsyndrom. Det gör jag såklart fortfarande och det kommer jag nog få kämpa med i en stor del av mitt liv. Men jag kan bara säga att det börjar kännas lättare och det är såå himla skönt! Inte för att vara sån heller, men jag förtjänar faktiskt att må bra!
 
Just nu så fylls mina dagar utav allt som har med naglar att göra - utbildningen för nagelterapeut har börjat och vi har avklarat 2 veckor hittills. Första veckan bestod bara av en massa teori och så fick vi ett startpaket med produkter. Andra veckan så har vi varit i salongen och övat på olika längder, former och appliceringstekniker på en robothand. Det är så himla kul och jag längtar efter att hänga på salongen varje dag!
 
Skyller på att mina dagar är fullspäckade nu för tiden, därför kommer inte bloggen i första hand.
Men jag trivs bra med min vardag just nu och jag hoppas att det kommer fortsätta på det spåret.
Hoppas att allt är bra med er, så höres vi senare. pusshej!
jessicas | | 6 kommentarer |
Upp