Måndag

Bjuder på en bild från Malta med Sandra & Maja.
Tänk vilken tur jag har som har en syster och kusin som är några av mina bästa vänner<3
 
Då var det dags för en ny vecka då och jag startade min vecka med att vara ledig faktiskt. Jobbar sedan tisdag-lördag, så det kändes skönt att få starta veckan på detta sätt.
Sov tyvärr bort dagen lite, hade ändå tänkt stiga upp relativt tidigt. Men det gick inte, har tyvärr kommit in i en period igen då jag både har svårt att somna men också att få mig upp på morgonen. Hoppas på att det vänder snart, men känner mig själv och vet att det nog inte kommer bli så enkelt...
I övrigt så har jag bara haft en lugn dag hemma - diskat lite, kollat på tv och veckohandlat. Laddat upp för morgondagen helt enkelt. Jag börjar med att jobba ett pass på hotellet mellan kl. 5.00 - 12.45, sedan så åker jag direkt till salongen och jobbar eftermiddag där.
Lär vara förbannat trött imorgon, men då kan man ju hoppas att man kanske får sova lite mer sen efter den arbetsdagen.
 
Nu så tänkte jag försöka flytta över bilder från min kamera till datorn (gick ej igår) och får jag det inte att funka så kanske jag gör lite bokföring istället innan duschen väntar och det är dags att lägga sig.
Hoppas ni fått en bra start på denna vecka!
vardagligt | | Kommentera |
Upp