Senaste helgerna

Hejsan!
Jag nämnde ju i mitt senaste inlägg att jag hade några roliga helger att se fram emot och nu har 2 av dom passerat.
Tänkte berätta nu lite om helgen den 24 - 26e januari.
Då skulle nämligen jag, Sandra, Maja & Annelie till Stockholm. Efter lite bilstrul på fredagen så tog vi oss till slut iväg mot Umeå, där vi skulle flyga ifrån.
Flygresan gick bra, det går ju verkligen så himla snabbt att flyga ner. När vi hade landat i Stockholm så käkade vi middag och fixade SL kort så vi kunde ta oss runt på smidigaste sätt under helgen. Sedan så åkte vi till hotellet. Det var ett supermysigt hotell och jag, Maja & Sandra delade rum då Annelie ville bo själv.
 
 
När vi hade checkat in så gick vi till ett Ica som var vid hotellet för att köpa lite gottigheter och sedan så landade vi på rummet igen och hade bara en myskväll.
På lördagen så steg vi upp tidigt, då vi hade en hel dags shopping inplanerad. Så först gjorde vi oss i ordning och sedan gick vi och åt frukost. Älskar hotellfrukost!
 
Morgonens utsikt!
 
 
 
Vi började med att åka till Täby Centrum då vi bl.a ville in på Sephora och så skulle vi möta upp 2 släktingar för att käka lunch med dom.
Efter lunchen och en halv shoppingdag där så åkte vi istället vidare till Mall Of Scandinavia, där vi hängde resten av dagen.
 
 
Lite fattigare, lite ont i fötterna men mycket nöjda så for vi sedan tillbaka till hotellet en sväng igen. När det var dags för middag så käkade vi på en restaurang bredvid hotellet och sedan så blev det en lugn kväll igen.
Söndagen så checkade vi ut och åkte sedan in till centralstation. Vi hann gå runt lite i stan också och käka lunch innan det var dags att bege sig till Arlanda och flyga hemåt.
 
 
När vi landat i Umeå så skulle vi käka middag innan vi åkte hem igen, så då mötte vi upp Matte som bor i Umeå, käkade tillsammans och sedan så var det hemfärd.
 
Det var verkligen en supertrevlig helg med bra sällskap! Så skönt att få åka bort en sväng och egentligen inte ha några riktiga måsten, utan bara ta det som de kommer.
 

härliga häng, pics | |
#1 - - Emma Engström:

Men åh, jag kan verkligen tänka mig att det varit himla bra helger att ha sett fram emot! Så himla mysigt och roligt <3 KRAM

Upp