'I wish I couldn´t feel, wish I couldn´t love. I wish that I could stop 'cause it hurts so much.'

 
Jag har världens helgfeeling nu, vilket är lite konstigt med tanke på att jag har jobbarhelg haha. Men jag är ledig imorgon och så börjar jag inte förräns kl. 13.15 på lördag, så det är nog därför.
Idag jobbade jag 5.30 - 13.30 och vi hade en väldigt lugn dag på jobbet. När jag hade slutat så for jag hem en sväng och sedan så passade jag på att storhandla. Skulle egentligen handla igår, men blev lat då så det fick bli idag istället. Lämnade sedan igen bilen till Annelie och så mötte jag Hanna på stan för att strosa runt lite.
Nu sitter jag hemma och gör inte så mycket, ska springa ner till tvättstugan och starta en sista maskin för kvällen.
Hoppas eran torsdag har varit bra!
vardagligt | | 2 kommentarer |
Upp