7-8e februari

Yes, här kommer nu en sammanfattning om helgen som var.
Har insett att jag typ bara har en massa roligheter på helgerna under hela februari, så himla kul!
 
Fredagen iaf, då jobbade jag och sedan så for jag hem. På kvällen så skulle jag vara med killen som jag träffat, så han hämtade upp mig och sedan så for vi ut och åkte i hans bil bara. Så himla mysigt ändå, bara åka runt lite och prata om allt mellan himmel och jord.
Det var verkligen en så mysig fredagkväll!
 
På lördagen så tog jag sovmorgon. Sedan så var dagen rätt så lugn, gjorde mig i ordning och fick sedan hämtning av Maja. Vi åkte till Annelie där även mamma & Sandra var, då vi skulle äta middag tillsammans och sedan fara och se Danny Saucedos show.
 
Ursäkta kvallan på bilderna hehe.
 
Jag och Sandra fick detta i julklapp av vår mamma, att vi skulle få fara och se han (med Annelie & Maja också då). Ärligt talat så hade jag väl inga jättestora förväntningar, tänkte mest att det skulle bli kul.
Men oj så bra det var! Han är ju verkligen grym på att sjunga och dansa och hela showen var superbra! Så jag är väldigt nöjd över att ha fått se den, så tack igen mamma!
 
 
Söndagen så minns jag inte riktigt vad jag gjorde, tror den var rätt så lugn haha.
 
Men nu är det snart dags för en ny helg, med fler roligheter att se fram emot. Ni får en uppdatering sen;)
jessicas | |
#1 - - Jessica Högberg:

Härlig helg, berätta mer om bilfärden😉

Upp