'Jag är så långt ifrån dig. Som i ett annat land fast nära ditt'

 
Hej på er!
Idag så har jag hunnit med en sovmorgon, dricka te & läsa en massa fina bloggar. Jag behövde trots allt få en
vilodag, så ska bara ta det lugnt resten av dagen också. Tänkte även passa på att börja så smått med teorifaserna och sedan så ska
jag bara ligga under en massa filtar och kolla på serier. mys!
vardagligt | |
#1 - - Frida G:

SV: Tack så mycket! :D

#2 - - Agnes Eriksson:

Så lite så :D

#3 - - ❤ w i l m a ❤:

Åh vilken fin kopp! :)

#4 - - FRIDA BERG:

Fin blogg! :)

#5 - - Anton:

sv: tack så jättemycket!! :)

#6 - - ♫♪ sandra T:

gott med te :)

#7 - - Isabelle:

Vilken mysig blogg! Kika gärna in på min :)

#8 - - josefine andersson:

skoja inte, så jäkla dunderskönt :D men har inte riktigt fattat det än hahah... när fyller du 18 :D??
PUSS

#9 - - Anna Berggren:

Vilken fin kopp! Vart är den ifrån? :)

#10 - - Fani:

gillar koppen, så söt :) vartifrån är den?

Upp