True friends are the ones who have seen all your crazy sides and still love you, just the way you are.

några oldiesar på jag & nora, höhö, charmiga till tusen
 
Onsdagar är min favoritdag när det gäller skolan, endast tre lektioner & vi slutar redan tio över två. Och idag så hade vi
knappt någon första lektion, pluspoäng! Så fick ett litet hål dära som jag spenderade hos Annelie & sedan så hade jag dom
sista lektionerna som gick relativt fort.
Eftermiddagen har jag sedan spenderat med Nora, ännu mera pluspoäng där. Vi gick på en riktigt lång promenad för att ta igen
en hel del snack.
Nu så är det iaf dags för sängen, men tänkte först fixa naglarna innan jag lägger mig, jappjaapp!
härliga häng | |
#1 - - Fannie:

Tacktack! :D Vad härligt att höra, jo det är bara bra med mig också! :) kram

#2 - - Sofie:

Det är bra med mig :) Planer för helgen?

#3 - - Noomi:

Haft en bra vecka?

#4 - - Fannie:

jodå ;) kram

Upp