'So even if disaster strikes, I close my eyes and then I´m next to you, I´m right there with you.

13-05-08
 
Åhh, man kan inte annat än älska vädret just nu! Sol & värme, love it. Och idag så har jag två lektioner inställda, vilket betyder
att jag kommer få sluta astidigt istället för tjugo i fyra som jag gör i vanliga fall, peerfaans!
Då blir det att åka hem till Byske för att umgås med familjen litegranna. Jobbar nämligen hela helgen (förutom idag då) så ska
passa på att njuta av att jag iaf får vara ledig ikväll.
Om ungefär en timme så har jag historiaprov (wish me good luck) & sedan så slutar jag. wihoo, så glaad idaaag!
pics | |
#1 - - Linda Löberg:

Sv; Haha, åh tack! Precis som du! :D

#2 - - ANNA-SARA:

Så fina bilder!

SV; Åh vad glad jag blir!! KRAM

#3 - - J o j z y ♛:

Härligt! :D

#4 - - Madeleine Jonsson:

Fina bilder

#5 - - Anonym:

sv: Ja! men har ju haft en helg med kanonväder :D

#6 - - Ida:

Sv; Du ja sötnos<3

#7 - - Fannie:

Hoppas du har en bra dag! :)

#8 - - frida:

Fina bilder!

#9 - - Anonym:

sv. ja gud ja sjukt varmt idag också :D

#10 - - Emelie Hellström:

SV: Okej vad skönt att du mår bra, jag mår också bra! kramar :)

Upp