'When night blows in through the window, dances round the room'

Ännu en helg har passerat och den har varit grym! Fyllde 19 år i lördags, så det har firats i massor. Blev firad av familj och släkt i fredags, åt god mat och fick en massa fina paket. Och på lördagen så blev jag firad av mina fina vänner. Hade en superrolig kväll som började hemma hos mig och sedan så blev det utgång. Tack alla som gjorde min födelsedag så bra som den blev!
För övrigt så känns allt så jäkla bra nu, tar snart studenten och kunde inte vara mer taggad! En studentresa planeras för fullt och jag är omgiven av fina vänner. Ibland så leker livet, helt enkelt!
 
 
ego pics, jessicas | |
#1 - - Anonym:

sv: ja :) vilken härlig helg du verkar haft!

#2 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket:) och fina bilder på dig!

#3 - - Amanda [SPONTAN]:

Grattis i efterskott! :)

#4 - - Anonym:

sv: härligt att höra :) vad händer i helgne då? :)

#5 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Grattis i efterskott!

Upp