Do something today that your future self will thank you for.

Bild från i helgen med fina tjejer.
 

Heej! 
Blev visst en liten bloggpaus, men nu mår jag bättre än jag gjorde senast och det känns skönt! Hoppas ni också mår bra.
Jag har börjat om att jobba nu i veckan och det flyter på. Idag så jobbade jag ett extrapass och sedan så åkte jag hem direkt för lite lugn & ro o mys med kissemissarna.
Under kvällen så har jag hunnit träffa Gabriella och sen så har jag varit och tränat med Nellie. Kommer förmodligen ha en jäkla träningsvärk imorgon, men det är nice.
Nu ska jag se klart dagens avsnitt av Idol och sedan sova. pusshej!
 
vardagligt | |
#1 - - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Jättesöt bild på er! ^^ Lust att göra ett bloglovinbyte? ^^ kram!

#2 - - johanna:

Fin blogg! :)

#3 - - Julia:

Fin bild!

sv: Åh tack så mycket! kram

#4 - - N:

Fina ni är!

#5 - - Johan:

Skönt att du mår bättre nu och skönt att jobbet flyter på bra det med :)
Hur är det med katterna? :)

SV: Det är det kan jag lova! Älskar som sagt att vara där, när det är fint väder finns det inget finare ställe att vara på :)

Ja det har vi verkligen haft. Hela augusti har ju varit fint. Det är nästan lite konstigt, att hela juni och juli regnade bort och att det sedan, från första augusti, har varit fint...

Kokos är gott att ha i tycker jag med :)

#6 - - hanna:

fin bild ! :D
tack vad söt du är!

#7 - - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Sv: tack gullis! bloglovinbyte förresten? :)

#8 - - Julia:

sv: Hihi ingen fara! kram

#9 - - Matilda Johansson:

Härlig bild! :)

Upp