Blogglista

Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string? Yes.
2. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Ingen aning och orkar inte räkna heller haha.
3. Vad gjorde du inatt? Sov.
4. Och i förrgår natt? Sov.
5. Vad gör du innan du ska sova? Tvättar ansiktet, borstar tänderna & startar någon serie.
6. Kan du prata med din mamma om allt? Ja, det kan jag.
7. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Jo, det hade jag gjort.
8. Har du varit gravid? Nope.
9. Choklad eller glass? Choklad.
10. String eller hipsters? String.
11. Stövlar eller sneakers? Sneakers.
12. Kjol/klänning eller jeans? Jeans.
 
Fakta
1. Hårfärg - Pink hair, don´t care hihi.
2. Längd - 159 cm.
3. Frisyr - Vanligt, mellanlångt.
4. Ögonfärg - Typ blågrå.
5. Skostorlek -  38.
6. Humör - Gladeeer.
7. Civilstatus - Singel.
8. Vänster eller högerhänt - Högerhänt.
 
 
Tio saker, this or that
1. Kärlek eller pengar - Kärlek.
2. Vin eller öl - Vin.
3. Dag eller natt - Beror lite på, haha.
4. One night stand eller förhållande - Förhållande.
5. Tv eller internet - Internet.
6. Pepsi eller Cola - Cola.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll - Beror helt på humör.
8. Färgfoto eller svartvitt - Beror lite på motiv osv.
9. Telefonkontakt eller face to face - Det beror också lite på, haha.
10. Instagram eller facebook - Instagram.
 
"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nope.
2. Har du nånsin gjort något du ångrar? Yes, men det är så man lär sig, right?
3. Har du hoppat bungy jump? Nej, och skulle nog aldrig våga göra de heller.
4. Har du nånsin varit med i en olycka? Nope.
5. Har du nånsin ätit en hel tårta? Nope.
6. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Njaa.
7. Har du nånsin gått på bio ensam? Nej.
8. Har du nånsin gillat någon utan att det varit ömsesidigt? Ja.
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ja, det har jag.
 
8 känslor
1. Saknar du någon just nu? Yes.
2. Är du glad? Jajemen:).
3. Är du fundersam? Jo, ofta så kan jag vara de.
4. Är du uttråkad? Litegrann.
5. Är du tysk? Nej.
6. Är du italienare? Nej.
7. Är du fransk? Nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej.
 
 
Om dig
1. Namn? Jessica Magnusson
2. Vart bor du? I Skellefteå.
3. Hur många barn vill du ha? Inga.
4. Vill du gifta dig? Ja, det vill jag.
5. Rullar du spaghettin eller skär du den? Jag skär den.
6. Har du ätit sushi?  Nej, det har jag inte.
7. Favoritglass? B & J´s, Magnum & Twister.
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga.
9. Humör? Trött & glad.
 
 
 
Fyra grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej.
2. Har du en hund? Nej.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon.
4. Tror du på spöken? Jo, litegrann faktiskt.
 
Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? Ibland ja, men oftast så känner jag mig nöjd med mina 159 cm, haha.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej.
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej.
 
Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, det har jag.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Yes, det har dom.
3. Har du syskon? Ja, 4 stycken. 1 storebror, 2 småbröder & 1 lillasyster.
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja, det har dom nog gjort;).
5. Har du varit full den här månaden? Yes, det har jag.
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Njaa, litegrann.
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jepp.
9. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej.
10. Har du ljugit på någon fråga än då? Nope.
 
Vem:
1. Vem älskar du? Familjen & vännerna.
2. Vem vill du bli full med? Tjejerna ofc.
3. Vem pratade du senast i telefon med? Gäster på jobbet.
4. Vem är snällast i världen? Jag såklart.
5. Vem såg dig full senast? Girlsen.
6. Vem vet allt om dig? Hanna.
7. Vem hatar du mest? Hata är ett starkt ord.
 
lista | |
#1 - - Life of Johanna:

Kul lista

#2 - - Anonym:

Kul med såna listor ska med göra de snart :)

#3 - - MATILDA ROSQVIST:

kul med en blogglista :D

Upp