3 saker

 
 
3 saker jag ser fram emot
Julafton, en egen lägenhet, att må 100% bra.
 
3 saker jag gillar
Djur, familjen, vännerna. 
 
3 saker jag inte gillar
Spindlar, bli sviken, krig.
 
3 saker jag vill
Köpa lägenhet, gå ner i vikt, träffa killen i mitt liv.
 
3 saker jag borde
Städa, träna, spara mer pengar.
 
3 saker jag kan   
Laga mat, ligga och se serier en hel dag, rida (misstolka ej haha;)).
 
3 saker jag inte kan
Rulla tungan, bli jättebakis, busvissla.
 
3 saker jag ofta pratar om
Katter, att jag ska gå ner i vikt, att jag är trött.
 
3 saker jag önskar mig
Pengar, celsius, en mixer.
 
3 saker jag blir lugn av
Fjällivet, komma hem till mamma, ett bad.
 
3 saker jag blir stressad av
Framtiden, vikthetsen, pengar.
 
3 saker jag ska göra i veckan
Umgås med tjejerna och ha julmys, fixa naglarna, jobba.
lista | |
Upp