Uppdatering

Hej på er!
Nu känner jag mig redo för att komma tillbaka till bloggen hehe.
Anledningen till min frånvaro är helt enkelt för att jag inte mått så bra på senaste tiden. Mitt psyke har verkligen varit skört och det tar på krafterna att låtsas som att allting är bra, fortsätta le, jobba på som vanligt och leva livet när man känner sig helt tom inombords. Jag kämpar på varje dag och för tillfället så mår jag bättre.
Är så nervös att publicera detta, jag outtar mig verkligen nu, men kände på ett sätt ändå att jag ville berätta hur det har varit senaste tiden.
 
Annat som har hänt senaste tiden är att jag har varit på lägenhetsvisningar, har firat min lillasyster som fyllt år, julpyntat, drömt sjukt många drömmar, osv.
Dagens planer är inte så många, ska ta det lugnt ikväll, käka fruktsallad och kolla på nån film.
 
Tänkte avsluta detta inlägg med några saker som jag ser fram emot:
*Fixa mina naglar.
*Fara till Hanna och fixa mitt hår - mitt hår är KAOS just nu, så det kommer bli en makeover när jag är där hehe.
*Julmys - har planerat julmys med kompisarna och så ska jag ta en dag själv när jag spelar julmusik, dricker julmust och slår in julklappar.
*Julafton!
 
 
 
psykisk ohälsa | |
#1 - - AnnKatrin Magnusson:

Love you ❤!

Svar: ❤❤!
None None

Upp