.

Har fortfarande kvar några bilder från Paris som jag inte visat, så pga av bildbrist kommer här en bild från den resan.
 
Vilken dag vi har haft! Så varmt och soligt, känns verkligen som att det är sommar. 
Hur har eran dag varit? Min har varit bra, har suttit ute på balkongen en stund för att ta vara på solen. Sedan så har jag hunnit tvätta lite, städa och packa. Jag åker till Stockholm ikväll, då vi ska gå en utbildning via jobbet måndag och tisdag.
Just nu så kollar jag på ett avsnitt av Greys och ska strax börja med middagen. Sedan så ska jag packa ihop det sista inför resan och så får jag hämtning av Annelie och då åker vi ut till flygplatsen.
Ha det bra, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Blondina :

Ja exakt 😊 Nej men bor du i närheten av byske eller?

Jag mår hyfsat, är förkyld och jävlig 😏

#2 - - NICOLE:

Ja det har varit såå varmt/kvavt :)

#3 - - amanda:

Sä fin bild!

#4 - - Johan:

I söndags var det helt okej väder här, men igår och idag har det varit ännu bättre, typ 26 grader :D

Hoppas du har det bra i Stockholm!

SV:Haha ja, det kanske du gör, vem vet ;)
Jag trodde aldrig att jag skulle bli en morgonmänniska under mina tonår (säg vilken tonåring som gör det), men det blev jag ändå :P

#5 - - MADDISENJ.SE:

Åh underbar Paris!!

#6 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Hoppas du haft det bra i Stockholm! :D Kram

#7 - - NICOLE:

Hoppas din torsdag varit bra :) SV: japp det är fint med mig själv? =)

#8 - - amanda:

Kul med stockholm!

#9 - - MADDISENJ.SE:

Ja förstår det, Paris är verkligen en underbar stad!

#10 - - NICOLE:

Hoppas din vecka börjat bra!

#11 - - Johan:

SV: Härligt att få lite extra semestertid i huvudstaden då :)

Hoppas du har en fin tisdag också!

#12 - - MADDISENJ.SE:

Hopaps du har en fin dag!

Upp