Halloweenfirande

Några bilder från gårkvällen.
 
Igårkväll så var det halloweenfest som stod på schemat. Vi började förfesta hos mig och sedan så for vi ut på Verandan. Det var så kul att pynta och fixa inför festen och så var ju självklart resten av kvällen också rolig hihi.
Crazy catlady som jag är så var jag utklädd till katt hehe, kändes som en lite tråkig utklädnad men jag blev ändå nöjd med den.
 
Ikväll så har jag kollat på Greys Anatomy och nu har jag bytt till att kolla vloggar på youtube. Blir så avis på folk, känns som att nästan alla jag följer precis har flyttat eller renoverar hemma och det jag önskar mig allra mest just nu är att äga en lägenhet, få renovera den precis som jag vill och inreda den som jag vill ha den. Alltså drömmen.
Jaja, ska fortsätta kolla på videos nu och sedan lägga mig, börjar bli trött hehe. pusshej!
festligt | |
Upp