Onsdag

 
Efter jobbet idag så hämtade jag ut två paket, som innehöll lite nya skönhets- och sminkprodukter. Är så taggad på att pröva allt, då det mesta är helt nya grejer. Concealern och fransarna har jag testat förut, det nya med concealern är att jag tog en nyans ljusare, då jag tyckte att den jag har haft har varit snäppet för mörk. Iofs så har jag ju också haft torrschampo från Batiste förut, men aldrig testat den här ovanför, så det ska bli kul!
 
Som sagt så har jag jobbat idag. Började 13.15 och före det så var jag och hämtade ut lägenhetsnyckeln, så nu är det verkligen på riktigt. Imorgon efter jobbet så börjar vi flytta grejer, so exited! Dock så är det lite småfix som behöver göras, men det blir säkert bra till slut.
Nej jisses, jag måste försöka packa ihop sista grejerna nu och sedan sova - börjar jobba 5.15 imorgon. Lär inte bli mycket sömn inatt, räknar redan med att vara helt slut imorgon kväll haha. Vi får höras, pusshej!
beauty | |
#1 - - Anita:

Kul med paket! :D

#2 - - Michelle:

Älskar när man får hem paket, speciellt med skönhetsprodukter, bästa!

#3 - - elin:

Sv: åh tack så mycket!! Ha inte förhöga förväntningar , jag tror jag gick mycket på utseendet också , haha , den såg ju så himla god ut och så var den liksom inte som jag hade väntat , så tror mest att det var därför jag inte gillade den , kul med paket!

#4 - - Bella:

Så snygga fransar!

#5 - - Days by Johanna:

Hoppa det går bra och flytta saker idag!

#6 - - Tilda Barkselius:

Härligt att hämta ut lite nya saker!

#7 - - Netti Starby:

Åh vilka fina produkter! <3 Kramis

#8 - - JoJo:

vad kul med lite nytt. batiste har dom bästa torrschampoona enligt mig :D

#9 - - Johan:

Förstår att du är upprymd!
Har du börjat komma i ordning något i nya lägenheten nu då, eller är allt fortfarande ett flyttkaos? :)

SV: Jag satt på balkongen i några timmar igår, såå skönt! Älskar att man äntligen kan göra det :D

Ja, det var väldigt tråkigt, men som sagt, man blir härdad som leksiing. Likväl gör det lika ont varje gång ändå och början av den här veckan var inget rolig. Jag ville knappt gå upp ur sängen, hade inte lust att göra någonting och blev irriterad för minsta lilla. Nu känns det lite bättre, så det går iaf åt rätt håll :)

Hoppas du får en fin söndag!

Upp