Godmorgon!

 
 
Ja, men godmorgon på er! Är faktiskt redan vaken, otroligt nog haha.
Nej men gårdagen blev inte alls som jag hade planerat - istället för städ & tvätt så blev det en lugn dag i soffan då jag kände mig krasslig och bestämde mig för att vila.
Tror det var bra, för idag så mår jag bättre, är bara lite snorig. Men tänkte ta tag i kaoset i lägenheten idag istället. 
 
Hoppas eran dag blir bra, så får vi höras senare! pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Jessica Högberg:

Kaoset finns ju kvar... haha

#2 - - Angelica Wåhlin:

Skönt att du redan mår lite bättre!

#3 - - Johan:

Idag sov jag till 12:30 :P haha
Det får jag inte göra imorgon, för då ska det umgås till tusen med släkten på mammas sida :)

SV: Jag är också lite förkyld...eller ja, iaf ont i halsen, men jag hoppas verkligen inte att det blir värre tills imorgon... :O

Ta hand om dig och ha en riktigt god jul nu! :)

Upp