Birthdaygirl

 
Yes, idag är det min födelsedag. 22 fyllda år.
Imorse när jag vaknade så var jag tacksam över det liv jag har. Tacksam över att jag har världens bästa familj vid min sida, tacksam över dom vänner jag har, tacksam över det mesta faktiskt. Det är inte ofta jag känner mig tacksam över mitt liv (gud vad hemskt det låter), men idag så är jag det.
Gud så djupt det här blev då haha, men tack till alla som grattat mig idag och tack till min älskade familj och vänner.
 
Min start på februarimånad har börjat bra. Fick börja med en sovmorgon, god lunch och lugn & ro medans jag gjorde mig i ordning för jobbet. Sedan så har jag jobbat ett kvällspass på jobbet som gick bra.
När jag slutade 21.15 så for jag hem och här sitter jag nu i soffan och kollar på Greys. Jag tänkte bara kika klart på detta avsnitt och sedan tvätta bort sminket, borsta tänderna och sova. Det är ju trots allt en ny dag imorgon också och vi närmar oss helgen! Ha det bäst!
jessicas | |
#1 - - Anita:

Grattis!!! :D

#2 - - carolines:

Åh grattis på din dag!! Trodde dock du var äldre haha, men på ett bra sätt! Jag är 24 så trodde du var i min ålder typ :D ja, 22 är ju inte så långt ifrån ändå haha.

Upp