HEJ

 
Hur är läget med er?
Här är det helt okej, men känner mig sliten. Jag har jobbat väldigt mycket senaste veckan och mitt humör har varit fucked up haha. Ena dagen så har jag känt mig fylld av energi och varit på bra humör, sen är jag irriterad på allt och alla och igår så blev jag även jätteemotionell. Så alla möjliga slags känslor har det varit.
Men nu är det bara en arbetsdag kvar sen så blir det en ledig helg för mig. Och imorgon efter jobbet så åker jag upp till fjällen med familjen och laddar upp batterierna, ska bli så härligt!
Kommer nog inte uppdatera något mer under helgen, så vi hörs. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Alice:

FY vad härligt med fjällen! Håller med, mitt humör har också varit kaos denna veckan...

#2 - - Bella:

Så fin du är!

#3 - - JoJo:

haha så har jag också känt mig i veckan, skönt att veta att jag inte har varit ensam om det xD

#4 - - Prietha:

Så skönt med fjällen!

#5 - - Jessica Högberg:

Härlig resa önskar jag!

#6 - - Linda:

Skönt med ledig helg :-)

#7 - - Days by Johanna:

Jobbigt med massa olika känslor. Trevlig resa till fjällen!

#8 - - carolines:

Vilken fin bild på dig =)

Upp