-

Bjuder på en osminkad selfie.
 Och här ser ni en av ansiktsmaskerna som jag använder i dagsläget, en fuktgivande mask.
 
Idag vaknade jag inte upp till en bra dag. Eller jo, egentligen har väl dagen varit bra, men starten var lite sådär njaa. Jag försov mig först och främst. Inte så att jag blev sen, men hade ställt väckaren på 8.30 och vaknade halv elva. Ni vet hur jobbigt det är när man planerar att stiga upp en tid och så vaknar man senare så allt blir stressigt istället. Men har världens snällaste mamma som då kom och hämta mig o så fick jag låna hennes bil för att åka och skriva kontraktet till nya lägenheten. Dock så kom nästa jobbiga grej där. När jag hade skrivit kontraktet och gick ut till bilen igen, så inser jag att jag är utelåst. Kunde inte låsa upp bilen, så det hela slutade med att jag fick gå mot mammas jobb för att hämta extra bilnyckeln.
Sedan stressade jag iväg till jobbet och där kunde jag äntligen börja andas ut. Så en lite hektisk dag har det varit, men sedan har det gått bra. Och nu så är kontraktet skrivet, så nu har jag en egen lägenhet på riktigt. Jippie!
 
Nu så är jag hemma från jobbet och jag tänkte smeta på mig ansiktsmasken, låta den sitta ett tag och sedan göra mig klar för sängen och sova. En arbetsdag kvar, sen är det helg!
vardagligt | |
#1 - - Liene Svärd:

sv: Okej :)
Tack så mycket.

Skönt att det är helg snart. Vad ska du göra i helgen?

#2 - - Anita:

Fin du är!! :D

#3 - - carolines:

Vilket bra tips, jag gillar yves rocher :)

#4 - - JoJo:

du är jättefin osminkad! :D

sv; förstår att du gör det! :D

det tycker jag absolut att du ska göra. jag älskar dom i alla fall! :D

#5 - - Prietha:

Skönt med ansiktsmask på kvällen!

#6 - - Jessica Högberg:

Grattis till lägenhet!! Små missar kan överses när man får ett kontrakt!

#7 - - Johan:

Det måste ändå kännas bra att kontraktet är ritat och klart nu, även om det blev lite stressigt där... :)

SV: Vad är det för lägenhet då? hur ser den ut? Kan du beskriva den? :)

Upp