Bye 2016

 
Hej på er & gott nytt år!
Min nyårsafton var toppenbra, den firades hemma hos Hanna & Alle med mina favoriter och annat nytt folk. Hade en så rolig kväll och ÄNTLIGEN är det ett nytt år. Jag är så peppad på 2017!
Startar dock det nya året med att vara sjuk, febrig och förkyld. Så både igår och idag har det varit soffläge hela dagen, har knappt sovit något inatt så är sjukt trött och seg.
 
Annars så har jag hunnit fundera lite över hur jag ska nå mina mål i år och även funderat på lite bloggidéer.
En bloggidé är att i början av varje månad så gör jag en resumé om vad som hände för exakt ett år sedan, den månaden. Ska bli kul att kika tillbaka i arkivet.
Jag funderar även på att i slutet av varje månad dra en sammanfattning/uppdatering av mitt liv - mest för att se hur det går med hälsan osv, tror det kan bli en liten motivation i sig. Men där har jag inte riktigt bestämt mig ännu.
Och för att nå mina mål - jag har satt upp små delmål, allt eftersom jag klarar dom och kommer ett steg närmare slutmålet så kommer jag även belöna mig själv med någonting. Det kan vara allt ifrån att laga en extra god middag, till att köpa nya kläder, till att gå på en ansiktsbehandling.
Sa jag att jag var peppad för 2017? Nu kör vi!
jessicas | |
Upp