Hejsan!

Ja, det är en katt där i hörnet, haha.
 
Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade men här kommer en liten update!
Var riktigt trött imorse när jag steg upp men till slut så kunde jag pusha mig själv från sängen. Hade tid för att fixa naglarna klockan 9, så det var bara att ge sig iväg. Denna gång så fick det bli mörkblåa, matta naglar, supersnyggt! Ska försöka få till en bra bild så jag kan visa.
Trodde sedan att det skulle bli en allmänt seg dag, men tji fick jag. For till jobbet för att jobba mellan kl. 12 - 21.15 och det var en bra arbetsdag.
Men det allra bästa som hände idag: jag fick ett samtal från en hyresvärd och damdaram.... JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET! Alltså vilken lycka! Är så himla glad. Det är bra läge, bra hyra, fin lägenhet och ett förstahandskontrakt. Alltså äntligen. Att kunna inreda den som jag vill, veta att jag inte behöver flytta om ett tag, vilken dröm. Det är en trea, så kommer ha ännu mera utrymme nu också. Detta kommer bli så bra!
Avslutar detta inlägg med denna toppen nyhet och hoppas på att eran dag har varit bra också. pusshej!
ego pics | |
#1 - - carolines:

Vilken fin bild på dig :)

#2 - - Ida:

Åh grattis till lägenheten!! :D

#3 - - Tuva Björnwall:

Så fin!

#4 - - Prietha:

Åh grattis!!

#5 - - Tilda Barkselius:

Åh vad kul att du fått en lägenhet!!!

Upp