Sometimes the wrong choices bring us to the right places.

 
Idag var det back to work för mig. Kände mig typ lost haha, är inte van att vara borta så länge, men det gick bra ändå. Känner mig mycket piggare nu, så det är bra. Efter jobbet så blev det en lugn hemmakväll, perfeekt!
Imorgon så skulle jag egentligen börja jobba kl. 8 men får en liten sovmorgon så börjar kl. 9.30 istället. Men tänkte ändå ställa väckaren på 07.00 och försöka få mig upp då, köra ett litet träningspass, duscha och äta frukost hemma för en gångs skull (brukar alltid äta frukost på jobbet). Önska mig lycka till hehe, kan behövas.
Nu så sitter jag och kollar på youtube, men ska avsluta det och göra mig klar för sängen och då blir det gonatt!
ego pics | |
#1 - - Hanna:

Du är så fin ❤❤❤😍

Svar: Du är absolut finast!❤❤
None None

#2 - - Liene Svärd:

Tack så mycket :) hade jättemysig födelsedag.

Hoppas det gick bra på träningen. Själv ska jag träna nu mitt på dagen för är ledig då hunddagiset där jag är har stängt både idag och imorgon och sen helgen.

#3 - - Prietha:

Skönt att få träningen bortgjord så tidigt!

#4 - - JoJo:

så himla fin du är! :)

sv; ja, men det gör jag! :D
hoppas du får en grym fredag tjejen!

Upp