Resumé från Juli 2016

Slutet av Juni/början av Juli så gick Stadsfesten av stapeln. Det är en festival som typ är en av Skellefteås största händelser. Vi var där både fredagen och lördagen och helgen var så bra!
 
 
Fortsatte njuta av semestern, totalvände på dygnet och en dag så åt jag middag hos Annelie med familjen.
 
 
Bjöd på en gammal bild och en liten lista.
 
 
 Jag och mamma var o storhandlade en dag och då fyllde jag på med mina favoritsköljmedel som jag även tipsade om här.
 
 
 Vi hade många varma dagar och då var min favorit att käka fruktsallad och dricka en iskall celsius till.
 
 
 Bjöd på en till gammal bild (inser att jag måste bli bättre i allmänhet på att ta nya bilder haha) och berättade om PDOL som var i slutet av Juli.
jessicas | |
#1 - - Days by Johanna:

Trevligt juli 2016

Upp