Bad & ledig

Bild från igår, då jag & Linnea for till jobbet för att bada och bara ha en myskväll!
 
Idag så är jag ledig och jag hade tänkt ta en rejäl sovmorgon. Men jag fick ett läkarsamtal vid 8.30 imorse, så det var den sovmorgonen de haha. Låg kvar i sängen en stund men sedan så klev jag upp, kändes bara dumt att somna om.
I nuläget så har jag precis käkat lunch och så sitter jag o kollar på Biggest Loser. Efter de så tänkte jag fixa till mig litegrann och sedan vänta på att mamma ska höra av sig. Då ska jag möta upp henne och syrran på Max, blir trevligt! Ladda upp inför beachen och Magaluf;)
Hoppas ni får en superbra onsdag, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Tilda Barkselius:

Gud så mysigt!

#2 - - Days by Johanna:

åh härligt med bad!

#3 - - JoJo:

men vad mysigt!! 😍

#4 - - J:

Vad härligt!!

Upp