Min söndag i bilder

//Startade min söndag med att ta bilen till jobbet och jobba//
 
 
 //Slutade jobbet kl. 14.15, då for jag förbi Ica och köpte bl.a en celsius. Prövade denna för första gången och den var god, men inte mer än så//
 
 
 //När jag kom hem och hade druckit upp celsiusen så drog jag på mig träningskläderna för att ta en powerwalk//
 
 
 //Trots att jag inte är ett fan av hösten så kan jag väl erkänna att den är ganska fin//
 
 
 //Efter promenaden så åt jag middag och tog mig sedan en dusch. Efter duschen så har jag smort in mig med min nya favorit bodylotion - den luktar såå gott!//
 
 
 //Och detta är vad resten av kvällen kommer bestå av - tända ljus och kolla på serier i sängen//
 
 
Jo, men där har ni då min söndag.
Jag hade ju planerat in en powerwalk efter jobbet och jag hade som mål att gå 6 km. Men jag kände för att fortsätta promenera (haha, vad hände där) så det blev totalt 8 km istället. Är supernöjd - både över att jag tog mig ut och att jag gick så pass långt.
Nu ska jag göra det jag har längtat efter hela dan - tända ljus, krypa ner i sängen och kolla på serier.
pusshej!
pics | |
#1 - - jessy:

Det är bra, och känner man att man klarar lite till så ska man ju absolut köra lite till! Bra jobbat :D

#2 - - Angelica:

Kul att få följa med under dagen i bilder :D

#3 - - My:

Härligt med en så pass lång PW :D

#4 - - Carolina Thoor:

Åh älskar verkligen höstens alla färger på träden/löven!! :D

Sv; tusen tack, det har den varit på sitt sätt :)

#5 - - Emma Fernhagen:

Verkar vara en härlig dag, supermysigt med tända ljus!
sv: Åh tack:)

Upp