Resumé från September 2016

Spenderade en vecka i Rhodos med Annelie och Maja, det var så trevligt!
 
 
 Köpte en lampa och ljus som fick ta plats i det dåvarande sovrummet.
 
 
 Pappa var förbi med mina gamla hästgrejer och det framkallade en massa barndomsminnen.
 
 
Bjöd på lite bilder från Rhodos.
 
 
 Ett tag så var jag jätteduktig på att ta promenader och jag märkte stor skillnad på min energinivå - fick mycket mer energi och orkade mer under dagarna.
 
 
 Ica hade celsius för 10 kr/styck så självklart passade jag på att köpa på mig några stycken haha.
 
 
 Hade vinkväll med kompisar.
 
 
 Gjorde ett inlägg som hette "Ur mitt fotoalbum" och bjöd på lite gamla bilder.
 
 
 Beställde från Helen Torsgårdens hemsida för första gången och blev supernöjd med grejerna.
 
 
 Åkte till Stockholm med mina kusiner, moster och syskon. När jag kom hem så fotade jag lite fina höstbilder då löven hade så fina färger.
jessicas | |
Upp