21.56

 
 
Vilken härlig onsdag jag har haft! Jag steg upp kl. 11 idag, matade katterna och käkade en snabb brunch. Sedan så tvärstädade jag lite här hemma - diskade undan all disk och dammsög hela lägenheten. Efter kl. 13 nån gång så kom Linnea till mig. Då drack vi kaffe och snackade. Sedan så bestämde vi lite spontant för att fara på en shoppingrunda - men det gick inte så bra, haha ingen av oss fick med sig något hem.
När jag kom hem igen så åt jag en snabb middag och kl. 18.10 så var det dags för ett träningspass. Äntligen! Har inte tränat på flera veckor, så det var hur nice som helst att få träna igen.
Efter träningen så blev det att fara en snabbis på Ica Maxi och sedan jag kom hem så har jag hunnit duscha och äta fruktsallad.
 
Nu börjar jag va trötter, så ska göra en tidig kväll för en gångs skull, så kanske man är pigg på jobbet imorgon.
pusshej!
vardagligt | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Vilken härlig dag!

#2 - - Johan:

Det låter verkligen som en härlig dag! Först att gå upp så sent, sedan kaffe med en vän och så lite träning på det. Kan ju knappast bli bättre :)

Och, haha, "tvärstäda", det gillar jag!

SV: Haha nej, inte det, men då vet jag iaf det ;)

#3 - - JoJo:

det låter som en riktigt härlig onsdag ju :)

sv; så kul att du gillar inlägget :) åh tack för svaret fina du. då ska jag spana in den sidan :) <3

Upp