Tisdag

Då jag har bildbrist just nu så bjuder jag på en bild från i somras från mitt favoritställe, där jag är uppvuxen. Så många barndomsminnen från denna strand!
 
Hej igen!
Blev några dagars paus igen då jag jobbade hela helgen + igår, så jag hade ingen ork till så mycket mer hehe.
Men idag har jag varit ledig och jag har haft en riktig fixardag.
Började dagen med att fara till salongen och fixa min långfingernagel som jag råkade slå sönder i lördags. Efter det var fixat så for jag hem och skrev matsedel & handelslista för denna vecka. Sedan så tog jag bilen till Solbacken, dumpade lite skräp på återvinningen och handlade på Ica. 
Väl här hemma så har jag packat upp alla matvaror och sedan storstädat lägenheten. Så skönt att ha det gjort! 
 
Nu tar jag det lugnt i soffan och kollar på Glee, det förtjänar jag hihi! Imorgon så kallar jobbet igen, men denna vecka så har jag iaf ledig helg och jag är så taggad på helgen. 
På lördag så spelar Vigiland på Verandan - kommer bli så jäkla grymt!! Längtar som fasen.
Men först så väntar 3 dagar till med jobb och sedan så får jag skåla & dansa in helgen. 
 
Ha det bra, så hörs vi snart igen. Pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Emelie:

Åh vilket vackert ställe :)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Åh vilken fin bild, ser härligt ut där!

Upp