58 frågor

1. Hur gammal är du om 5 år?
Om 5 år så är jag 28 år, herregud, nästan 30??
 
 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Har hittills bara varit hemma, så mina katter haha. Men ska jobba ikväll, så då blir det att spendera kvällen med mina arbetskollegor.
 
 
3. Hur lång är du?
Jag är 159 cm.
 
 
 
 
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Oj, jag minns faktiskt inte. Jag kollar så sällan på film.
 
 
5. Vem ringde du senast?
Linnea.
 
 
6. Vem ringde dig senast?
Det var också Linnea hehe.
 
 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Eller det var inget", fortsättning på ett sms från syrran haha.
 
 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ibland är det lättare att ringa, men jag föredrar faktiskt att skicka sms.
 
 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är tyvärr skilda.
 
 
10. När såg du senast din mamma?
Det var någon vecka sen.
 
 
11. Vilken ögonfärg har du?
Dom är typ blå-grå-gröna.
 
 
12. När vaknade du idag?
Jag vaknade tyvärr redan vid halv fyra imorse, kunde verkligen inte somna om. Så till slut steg jag upp.
 
 
13. Vilken är din favoritjulsång?
"All I want for christmas".
 
 
14. Hur stor är din säng?
160x200 cm.
 
 
 
 
15. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en bärbar dator.
 
 
16. Sover du med eller utan kläder?
Sover oftast utan, men jag är sjukt frusen av mig när jag ska sova, så på vintern sover jag oftas i pyjamas.
 
 
17. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra vanliga (sover dock med 3) & sex prydnadskuddar. Älskar kuddar, hehe.
 
 
18. Hur många landskap har du bott i?
Jag har endast bott i ett landskap.
 
 
19. Vilka städer har du bott i?
Måste säga 1 stad, Skellefteå. Har även bott i ett samhälle utanför Skellefteå.
 
 
20. Tycker du om kaffe?
Yes, kaffe med en liten skvätt mjölk i!
 
 
 
 
21. Vad dricker du till frukost?
Smoothie eller juice & kaffe (om jag äter frukost, är inte så bra på det hehe).
 
 
22. Tycker du om att mysa/kela?
Ja absolut, med rätt person.
 
 
23. Är du en beroendemänniska?
Nja.
 
 
24. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Yes, känner flera stycken som fyller år samma dag som jag.
 
 
25. Kan du några andra språk än svenska?
Talar engelska flytande och så kan jag lite tyska också.
 
 
26. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope (eller jag tror då inte det).
 
 
27. Äger du dyrbara smycken?
Näe, jag är ingen person som lägger dyra pengar på smycken.
 
 
28. Vad har du för ringsignal?
En remix av "Sweet but Psycho".
 
 
29. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Haha, en plastmugg.
 
 
30. Flirtar du mycket?
;)
 
 
31. Kan du byta olja på bilen?
Jepp, det kan jag.
 
 
32. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope, det har jag inte.
 
 
33. Vilken var den senaste boken du läste?
Det minns jag inte heller, läser inte alls ofta.
 
 
34. Läser du dagstidningen?
Nope, det gör jag inte.
 
 
35. Dansar du i bilen?
Hehe, när jag är taggad och lyssnar på bra musik, så ja.
 
 
36. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ eller Rix Fm.
 
 
37. Vad lyssnar du på just nu?
Jag kollar på Greys Anatomy, så lyssnar väl på de också haha.
 
 
38. Har du varit med i tidningen?
Jag har varit med i lokaltidningen endast.
 
 
39. Vem såg dig naken senast?
Haha;)
 
 
40. Vad är det för färg på din tandborste?
Den är rosa.
 
 
41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Brukar oftast inte ringa någon, men det är väl isf mamma, Linnea, Hanna eller Emelia.
 
 
42. Har du någon piercing?
Har bara ett hål i vardera öra.
 
 
43. Har du någon tatuering?
Yes, jag har 2 stycken.
 
 
 
 
44. Civilstånd?
Forever single and ready to mingle.
 
 
45. Hur gammal är din pappa?
Min pappa är 30 år äldre än mig, så han är 53 år.
 
 
46. Vilket är ditt drömjobb?
Mitt nuvarande - nagelterapeut & även veterinär.
 
 
 
47. Vad har du haft för djur?
Oj, det är många haha. Jag är ju uppvuxen på en bondgård, så vi har haft tjurar, höns, får, häst, katt, hund, marsvin, kaniner och en massa andra djur.
 
 
48. Svär du ofta?
Jo, tyvärr.
 
 
49. Kan du åka slalom?
Yes, jag har åkt slalom sen jag var typ 4-5 år kanske.
 
 
50. Vad har du ätit idag?
Äggröra & en smoothie.
 
 
51. Vad har du för utbildning?
Jag har gått grundskola, restaurang & livsmedelsutbildning på gymnasiet och nu så är jag även utbildad nagelterapeut.
 
 
 
 
52. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Hmm.. Måste nog vara läpparna då.
 
 
53. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Typ allt annat, hemskt nog.
 
 
54. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är snäll och omtänksam, nästan för omtänksam. Är lätt att bli utnyttjad för de, men.
 
 
55. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag är introvert.
 
 
56. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jag skulle ljuga om jag sa nej på den. Alla väljer ju självklart själv om man vill fira sin födelsedag, men jag älskar att fira - både min egen och andras födelsedagar.
 
 
 
 
57. Har du varit gift eller förlovad?
Nope, inget av de.
 
 
58. Vad ska du göra i helgen?
Jag har faktiskt inga planer. Ska slå in julklappar och så blir det uppesittarkväll på söndag, får se om det blir något mer spännande än så.
 
lista | |
#1 - - Johan:

Listor är alltid kul!
Jag är 30 redan nästa år... Var tog tiden vägen liksom?!? :O
Är dock precis som du och föredrar sms framför att ringa, även om det ibland är bättre och smidigare att ringa...
Blir nyfiken på varför du ser introvert som en "dålig egenskap"?

SV: Ja de trivs väldigt bra i nya lägenheten, ska dit imorgon igen, tredje gången jag är där nu den senaste veckan, men det är fint att umgås såhär i juletider :)

Hoppas du, precis som jag, har haft en fin jul!

#2 - - Elin:

Vilket fantastiskt härligt inlägg!! Hoppas du får en superfin vecka! Kram

#3 - - Jessica Högberg:

Fina frågor och svar, önskar dej en riktigt fin fortsättning

Upp