update!

Hej igen!
Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade och vad har hänt sedan sist då?
Det största som hänt är väl att jag är klar med min utbildning. Eller jag ska tillbaka till Umeå på torsdag och visa upp ett set naglar till, sedan så får jag förhoppningsvis mitt diplom.
Jag har även hunnit starta upp mitt företag, känns så sjukt att kunna säga att jag är egen företagare nu! Men jag ser så mycket fram emot detta och snart kan jag även börja ta emot bokningar.
Vill ni följa min resa och få lite nagelinspiration så får ni gärna följa min nya instagram, Bellezzica Nails. Där kommer jag uppdatera så fort jag kommer igång med bokningar.
 
Annars så rullar livet på i vanlig ordning. Igår så började jag om att jobba efter min tjänstledighet och jag har nu gått ner i tid, från heltid till 70 %. Så nu kommer jag att försöka knåpa ihop ett schema för att jobba med naglar resten av tiden och förhoppningsvis så kommer det igång ännu mer sedan.
 
Och hallå, snart är det julafton?? Helt sjukt hur fort tiden går, men jag längtar verkligen efter julen. Jag är klar med alla julklappar också, så det känns skönt. Jag kommer jobba en del under mellandagarna, men sedan så är jag ledig runt nyår & en vecka framåt. Eller ja, då ska jag jobba med företaget, men får ledigt från ett jobb iaf hehe.
 
Okej, jag hade inte tänkt prata så mycket om jobb i det är inlägget, men det är ju till största del det som händer i mitt liv och det som har förändrats mycket på senaste tiden, så det är inte så konstigt egentligen hehe.
Men jag hoppas allting är bra med er, vi höres senare med en ny uppdatering!
pusshej!
 
 Bjussar på en bild från andra kunddagen under min utbildning, lillebrorsans flickvän ställde upp och var modell!
jessicas | |
Upp