00.44

Bjussar på två random bilder från kameran.
 
Hej på er!
Ledig torsdag och jag har njuutit! Sovmorgon, soligt väder och bara ta det lugnt - kan det bli bättre? Joo, för eftermiddagen/kvällen har jag spenderat med Hanna.
Kl. 16 så hade jag tid på salongen för att färga utväxten och fräscha till mitt hår. När det var gjort så köpte vi middag och käkade, sedan så satte hon i mitt löshår igen. Så nu har jag såå fint hår och fräscht, love it!
 
Vi har som vanligt snackat en massa också och jag har för första gången på vääldigt länge känt en liten ljusglimt inför min framtid. Det låter hemskt att säga, men när jag har tänkt på framtiden så har det bara känts mörkt. 
 
Hur som, hade inte tänkt skriva om min framtid utan bara berätta om min dag. 
Är nöjd över dagen och hoppas att min fredag, lördag & söndag också blir bra hehe. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

jag måste fixa mitt hår också. det måste toppas och har en enorm utväxt som jag måste få bort. haha! :P ha en fin helg snygging <3

#2 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad underbart det låter!! Kram fina du och hoppas du har en fantastisk helg!! <3

#3 - - Angelica Wåhlin:

Så skönt att framtiden bjuder på lite ljusglimtar nu!

#4 - - Johan:

Härligt med en så fin ledig dag! Hoppas dagarna sedan dess också har varit bra! :)

SV: Haha okej :P
Det var nämligen en Hannah uppifrån typ Luleå någon gång för många år sedan som hade en blogg som hette så och hon hade en kompis som hette Jessica, men okej haha, då var det inte du :P

Upp