Jobb, spa & resa

  
Vilken helg jag har haft!
Bilden här ovan är ifrån lördagkvällen då jag, Hanna & Emelia hade spamys. Jag hade bokat av relaxavdelningen på jobbet och så köpte vi till en ost- och charkbricka. Så vi spenderade hela kvällen där, snackade, myste och bubblade.
Blev en sen kväll, så efteråt gick jag och la mig ganska direkt då jag skulle upp och jobba. Så idag har jag då hoppat in och jobbat och arbetsdagen gick sjukt snabbt!
Efter jobbet så åkte jag hemåt en sväng och sedan så for jag till Hannas mamma - jag, Hanna och våra mammor skulle käka middag och sedan kolla på resor. Båda våra mammor fyller 50 år i år, så vi har gett dom en resa i födelsedagspresent. Det kommer bli så kul!
Sedan så åkte jag och Hanna till Suntan för att sola och så skjutsade hon hem mig efter de. Sen jag kom hem så har jag hunnit ta ut löshåret och duschat. Blir att sätta om håret till veckan, kommer bli bra de!
 
Okej, det var min helg de hehe. Nu ska jag ladda upp inför en ny vecka, som kommer bestå av mycket jobb men som jag ändå hoppas går snabbt. pusshej!
härliga häng | |
#1 - - Celine:

Är så avis på att ni var på spa! Har varit sugen att gå på det ända sedan i somras!

#2 - - Miss Jennifer:

Men åh så underbart :D

#3 - - Matilda Berlin:

Men guuu vad underbart det låter! Ser verkligen så himla gott ut med =) Kram fining <3

Upp