All it takes is a beautiful fake smile to hide an injured soul and they will never notice how broken you really are.

 
 
Hej på er!
Jag har överlevt ännu en arbetsdag och nu så är det bara helgen kvar innan denna vecka lider mot sitt slut.
Kan säga att jag inte alls har varit på humör idag. Vet inte vad det har berott på, men har varit trött, seg, irriterad och allmänt nere. Egentligen så borde allting vara bra, men det är de som är de jävliga med psykisk ohälsa - det kan slå till när som helst.
 
Anyway, jag jobbar som sagt i helgen. Har inga större planer förutom det och att jag ska träna med Hanna på söndag. Längtar faktiskt efter ett hårt träningspass!
Borde egentligen lägga mig nu dirr, men tänkte kika på lite Förhäxad först och sen sova. Får se hur det går.
Hoppas ni får en trevlig helg, pusshej! 
jessicas | |
#1 - - Johan:

Vissa dagar är bättre än andra, imorgon kan det vara bättre, men jag vet att det kan vara svårt att tänka så när en dag är sådär skitdålig...

Hm, en lite konstig fråga kanske... Din kompis Hanna, hade hon en blogg för massor år sedan som hette typ Rosacykel eller något? :P

Upp