Helgen som var

Hejsan!
Jag tänkte berätta om helgen som var, lite såhär i efterhand, då den var så himla bra!
 
Sandra sov hos mig från fredag-lördag och på lördagen så käkade vi lunch och gjorde oss i ordning, sedan så kom Maja till mig också. Vi packade in oss i bilen och så började vi resan till Umeå där vi skulle träffa Matte, shoppa, bo på hotell och bara vara.
När vi kom fram till Umeå så åkte vi direkt till Mattes lägenhet, hämtade upp honom och så for vi en sväng på stan. När vi kände oss klara så skjutsade vi hem Matte och så åkte vi till hotellet för att checka in och chilla lite innan middagen. Det var så fint och hotellet låg mitt i stan.
 
Middagen blev på Pinchos, det var såå gott (som vanligt)! Efter maten så for vi förbi ett Ica, köpte godis och gick tillbaka till hotellet. Kvällen blev lugn, vi käkade godis och spelade spel och hade det bara allmänt myys!
 
Söndagen bjöd på hotellfrulle och ännu mera shopping! Vi åkte hem efter middagen och då skjutsade jag hem både Maja och Sandra. 
Är så nöjd över min helg och det är så härligt att komma bort för en helg. Det måste göras om!
 
Tack för denna helg tjejer! (Och Matte)
härliga häng | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

lät som en riktigt mysig helg!!

Upp