Måndag

Ny vecka och jag börjar den med att vara ledig. Så skönt!
Har inte haft några planer för dagen, utan har mest bara kollat på serier hehe. 
Till middag idag så gjorde jag vegetariska enchiladas, hittade ett recept på nätet som lät supergott och det var de verkligen, mums! 
Tio över åtta idag så hade jag och Hanna bokat in oss på ett Lår & Rumpa pass - fyfan så jobbigt det var! Lär ha träningsvärk resten av veckan haha, men får förhoppningsvis en snygg rumpa ;)
 
Nu ska jag fixa till mig inför kvällen och sedan sova. pusshej!
 
 
vardagligt | |
#1 - - Netti Starby:

Härligt med ett träningspass och bra jobbat! :-D Kramis

#2 - - Jessica Högberg:

Lår & rumpa lät som något jag behöver=)

#3 - - Angelica Wåhlin:

Älskar enchiladas!

#4 - - Jennifer :

Härligt med ett pass :D

#5 - - MADDISENJ.SE:

Låter som ett grymt bra pass :D

#6 - - JoJo:

skönt med en ledig måndag och rumppass är ju det bästa man kan köra :D

sv; härligt tjejen! :D ja både förra helgen och denna har varit bra :D <3​

#7 - - JoJo:

skönt med en ledig måndag och rumppass är ju det bästa man kan köra :D

sv; härligt tjejen! :D ja både förra helgen och denna har varit bra :D <3​

#8 - - JoJo:

skönt med en ledig måndag och rumppass är ju det bästa man kan köra :D

sv; härligt tjejen! :D ja både förra helgen och denna har varit bra :D <3​

#9 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad härligt!! Hoppas du får lite härlig träningsvärk ;) Kram <3

#10 - - Angelica Wåhlin:

Så skönt att du är ledig :D

Upp