Never give up because great things take time.

 
 
Alltså idag är första dagen som jag vaknar tidigt och känner mig pigg. Väckaren ringde 5.30 imorse och jag har varit igång hela dagen, så skönt!
Jag har jobbat mellan 7 - 14.15 och det gick bra, var en lugn dag. Efter jobbet så åkte jag hemåt och tog det bara lugnt. 
Kl. 17.10 så hade jag och Hanna ett träningspass inbokat, vi körde Core. Det gick bra och var faktiskt kul. Efter träningen så for jag hem och käkade middag framför Criminal Minds, har påbörjat säsong 12 nu. Ska se klart det här avsnittet och sedan ta en dusch och använda en ansiktsmask.
Vi får höras till veckan, pusshej!
ego pics | |
#1 - - Netti Starby:

Härligt med ett träningspass och ha en mysig kväll! :-D

#2 - - MADDISENJ.SE:

Skönt när man får känna sig pigg!! Vilken fin bild på dig <3

#3 - - Celine:

Finis <3

#4 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad härligt det låter!! Som en riktig toppendag =) Kram söta <3

#5 - - Johan:

Rubriken är så sann, så är det verkligen :)

SV: Vi får verkligen hoppas att 2018 blir ett lite mer jämnt år, både för dig och mig :)

#6 - - Wanderlust by Jona:

Låter som att du haft en bra start på veckan, härligt att vakna upp pigg! :)

Upp