Barnvakt & mysdagar

 
 
Hej på er!
Senast jag uppdaterade var i lördags och då skrev jag ju att jag inte hade några planer för dagen. Men jag fick frågan om jag kunde tänka mig att vara barnvakt till Vincent och det är jag så gärna - så det slutade med att både Vincent och Sandra sov hos mig från lördag till söndag. Så mysigt!
Vincent åkte hem på söndagen men Sandra stannade hos mig fram tills idag, hon åkte nyligen hem.
Vi har haft så trevliga dagar - vi har haft myskvällar och sett på film, varit på stranden en dag, varit ute med katterna, fixat tavlor till min lägenhet och även gått på stan. Jag har världens bästa lillasyster!
 
Just nu så tar jag det lugnt, kollar på lite gamla avsnitt av Tunnelbanan och ska nog försöka göra en tidig kväll tänkte jag. Imorgon så planerar jag att storstäda hela lägenheten och sen får vi se.
 
Hoppas allt är bra med er, pusshej!
härliga häng | |
#1 - - Julia:

Lycka till med städningen ;)

#2 - - AnnKatrin Magnusson:

Tänk jag då 😉som fick dom två bästa tjejerna (o tre bästa killarna) i världen 💕💕! Hur bra kan det bli?

#3 - - Johan:

Det låter som att du har det bra just nu!
Hur länge är du ledig nu då? Fem veckor skrev du, har du haft två nu då, eller är det tre redan?
Själv har jag varit nästan två veckor i stugan, är bara hemma och vänder nu, för ikväll åker jag tillbaka dit igen :)

#4 - - Emelie Andersson :

Så mysigt! :)

#5 - - Amanda Persson:

låter som ni hade det mysigt :)

Upp