Så jävla less

 
 
Hejsan!
Nu är snart semestern slut och det ger mig panik.
Dock så har jag ändå känt mig positiv senaste dagarna då det kommer hända roliga & nya saker i höst!
Men idag kom dippen. Har känt mig nere och less allt. Inte gör det saken bättre att en av mina katter har försvunnit - vad fan gör jag om hon inte kommer tillbaka??
 
Nej usch, så less. 
Jag är less på att må dåligt. Less på att vara trött hela jävla tiden. Less på att känna mig otillräcklig. 
Kommer uppdatera er sen när jag mår bättre igen, men blir nog några dagars paus nu.
psykisk ohälsa | |
#1 - - Jessica Högberg:

Hoppas katten kom tillbaka, semester kommer ju åter;)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Usch vad tråkigt. Hoppas verkligen katten kommer hem!! Kram

#3 - - JoJo:

fina fina du!! har katten kommit tillbaka? :( <3

sv; härligt fina du. det är bara bra med mig också :)
kraam <3

Upp