00.03

 
HejHej, här kommer en lite sen uppdatering (standar när det gäller mig dock haha).
Ny vecka och semestern närmar sig med stormsteg! Det gör ju inte heller saken sämre att jag är ledig några dagar nu innan jag kliver på en jobbhelg.
Tog sovmorgon imorse, har varit så trött på senaste tiden, så why not tänkte jag. Har haft en lugn måndag, käkade tacorester till lunch och sminkade till mig lite. Sedan så cyklade jag till Hannas jobb då jag hade tid för att fixa håret. Det blev att fräscha till färgen och klippa bort det nötta, så att det ska vara fräscht inför insättning av löshår. Så jag har också beställt nytt löshår, så jag kan ha ett långt svall till sommaren. Läängtar!
 
Efter frisörbesöket så cyklade jag hemåt och här hemma så har jag plockat undan i lägenheten och dammsugit. Har typ blivit beroende av att städa, städar flera gånger i veckan, vad hände där? Haha.
Sedan så blev det en supergod middag - fläskfilé och potatisgratäng, foodgasm!
Under kvällen så har jag bara legat i soffan, kikat på serier och kollat lite youtube. 
Nu ska jag börja göra mig redo för att snart lägga mig och ladda upp inför en ny dag imorgon. 
Puss & hej!
ego pics | |
#1 - - Angelica:

Vad skönt att semestern snart är här :D

#2 - - MADDISENJ.SE:

Fina du! Det är så härligt att semestern närmar sig

#3 - - JoJo:

snygga snygga du! :D jag är också seg med att uppdatera nu för tiden. haha! men så blir det ibland. hoppas du mår bra! <3

Upp