everything happens for a reason

 
Äntligen sitter den där! Texten som jag velat tatuera in i typ ungefär 10 år men inte vågat.
Men äntligen så tog jag mig över tröskeln och vågade och jag är såså nöjd!
Det gjorde inte alls så ont faktiskt.
 
Anledningen till att jag valde att tatuera in denna text är för att den betyder så otroligt mycket för mig. I mina yngre dar så tänkte jag på detta varje dag, att allting händer av en anledning och det hjälpte mig igenom många tuffa dagar. Sedan så är det också standard quoten i min favoritserie, som ligger mig extremt varmt om hjärtat.
 
Jag är så stolt över mig själv att jag vågade och jag är så glad att jag for iväg med Hanna, som också skulle tatuera sig men som också var det bästa stöd jag kunde ha under tiden.
Nu är alltså första tatueringen gjord och jag har redan idéer på fler tatueringar hihi.
jessicas | |
Upp