ledighet

Naglarna jag gjorde i måndags, hur snygga?? Blev glitter på alla naglarna, dock var det svårt att fånga det på bild, så dom är finare i verkligheten hihi.
 
Jamen då var det helg igen, wihoo! Och jag är faktiskt ledig nästan hela nästa vecka också, ska bli så skönt.
Idag har jag jobbat och avslutade arbetsdagen med fika, då vi skulle avtacka två kollegor som har slutat. Efter jobbet så hämtade jag ut paket och sedan så for jag hem. Här hemma har jag städat undan lite, suttit ute och solat och bara tagit det lugnt.
 
Har inga speciella planer för helgen, förutom imorgon. Då smäller det nämligen - jag och Hanna ska fara och tatuera oss! Det blir min första tatuering och jag är så taggad men samtidigt så nervös. Jag har ju velat tatuera mig hur länge som helst, men har inte vågat då jag är så nålrädd och rädd för smärta. Men nu ska det då ske och jag hoppas det går bra!
Resultatet kommer sen;)
 
I nuläget så sitter jag och kollar på Ex on the beach, ska även ta på mig en ansiktsmask och sen försöka göra en relativt tidig kväll.
Ha en bra helg hörrni!
beauty | |
#1 - - Flisan:

Snygga naglar :D

Upp